Przekierowanie na http://girlhascat.pl/

niedziela, 3 marca 2013

Manufaktura

Był post o mieście Łódź, teraz kolej na strój który chowałam pod czerwoną kurtką. Zdjęcia robiliśmy rzecz jasna w Manufakturze, bo która to szafiarka powstrzymałaby się przed schronieniem się przed śniegiem i zimnem w ciepłym skupisku ponad 260 sklepów najróżniejszej maści :)
koszulka - Zara
sweter - H&M
spódnica - Diverse
buty - Centro 
torba - House
zegarek - eClarla.pl
bransoletki - DIY,  Claires
kolczyki - DIY
pierścionki - H&M, vintageshop.pl
A oto moje drobne Łódzkie zakupy zrobione w Bershka 3*14,99zł :)

43 komentarze:

  1. Ale w Manufakturze są świetne wnętrza do zdjęć!!! Podoba mi się Twoja spódniczka, a pierścionek krokodyl jest po prostu rewelacyjny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie zdjęcie jest mega:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw !!! :) podoba mi się spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. po 15 zł? nie żartuj nawet... zazdrość mnie zżera...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie jak robić zakupy to tylko w Łodzi :)

      Usuń
  5. mam słabość do takich cytrynowych kolczyków :) świetna torba jako, że torebki to jedne z moich uzależnień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne masz buty!!
    a łowy same cuda :)
    i jeszcze za takie małe pieniądze :)
    dzięki za odwiedziny, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne zdjecia, nie chowaj sie :p
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega fotki! Miejsce super - dwa razy w życiu tam byłam i jestem zachwycona tym miejscem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna etno torba, ale patrząc na logo wydaje mi się, że to jest Cropp, a nie House ;)
    ShocoStyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe że Cropp bo kupowałam w łączonym sklepie. Kupiłam dwie torby jedna z Croppa druga z Hausa, dostałam dwa rachunki, ale nie wiem która torba którą markę reprezentuje.

      Usuń
  10. Bardzo magiczne miejsce:)
    Ps. Obserwuję i bardzo serdecznie zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne te buty:D no i torba też super:)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka należy do gatunku moich ulubionych :)
    Kiedyś moja koleżanka robiła takie kolczyki. Wyglądają ciekawie i nieźle się noszą. Cud natury ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetną masz torebkę ,a i nowości też cudowne:)!

    OdpowiedzUsuń
  14. nowości super! uwielbiam Bershke :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie wyszły te fotki! pierścionek z czachą <3

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne *.*

    http://valentinemarierose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ładna stylizacja :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ładna spódniczka z Bershki;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nooo stylizacja jest świetna :). Ale Twoje nowe łupy są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietne te fotki na tle tego dużego okna! i urocze pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna torebka z frędzelkamik! *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. Za taką cenę żal by było nie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  23. niebieska spódniczka z bershki jest świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna stylizacja, zakupy świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  25. kupiłaś świetną spódniczkę :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne dodatki :) a najlepsze kolczyki z wysuszonych plasterków cytryny :) <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie byłam w Łodzi ;/ może się kiedyś jeszcze tam wybiorę:)
    Śliczne rzeczy:)
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  28. ciekawe fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne zdjęcia :)
    A stylizacja bardzo mi się podoba :)
    Super :)

    OdpowiedzUsuń
  30. aww, też kiedyś jak pojadę do Łodzi schowam się w Manufakturze na kilka godzin ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajny strój się schował pod tą kurteczką ;d a zakupy też świetne!

    OdpowiedzUsuń
  32. muszę się chyba przejechać do Łódzi! świetna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny zestaw! bardzo podoba mi sie spódnica :) i super zakupy !

    OdpowiedzUsuń
  34. Ohhh cudownie wyglądasz !
    Biżuteria nieziemska, a nowości przecudne :**
    Zapraszam xoxo

    OdpowiedzUsuń
  35. uhuhu podobami sie ten tok myśleniaxddddddd
    mam podobnie:D, świetny blog dlatego dodam do obserwowanych !!!!

    Zapraszam do mnie DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze, każdy z nich jest dla mnie bardzo ważny! Doceniam Wasze słowa uznania, opinie jak również krytykę. Staram się wszystko czytać i w miarę możliwości odpowiadać. Proszę jednak o kulturę słowa - wszystko można wyrazić za pomocą różnych słów. Wszystkie wulgaryzmy będę usuwane!