Przekierowanie na http://girlhascat.pl/

niedziela, 17 lutego 2013

special day

Z okazji wyjątkowego święta - Dnia Niepodległości Kosowa postanowiłam zrobić dziś dla was wyjątkowy post :)


No dobra to był żart, choć dla Waszej informacji Kosowianie (nie mam pojęcia jak się to odmienia) obchodzą dziś to święto. Ja posta postanowiłam zrobić z myślą o Światowym Dniu Kota. Ponieważ mam kota nie tylko na punkcie ciuchów, ale również na punkcie mojego kota, który dwa dni temu skończył dwa lata (wszelkie życzenia i prezenty mile widziane :P )


No dobra to wszystko była ściema po prostu chciałam Wam się pochwalić moim nowym zegarkiem z internetowego sklepu eClarla.pl, kolczykami z Centro i sweterkiem zgarniętym wczoraj z wielkim wymiany ubrań zwanej Ciuchowiskiem :)


25 komentarzy:

  1. super sąsiadko..:)oby wienej takich fajny postów...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. że w sensie mniej zdjęć mnie więcej fotek kota?

      Usuń
  2. http://www.youtube.com/watch?v=vz0I0dsTcB0 zapraszam do obejrzenia moich kotów :P

    OdpowiedzUsuń
  3. dobre sobie! fajny post i fajny kocurek, dobranoc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre :) Ale kociaka masz świetnego :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie lubię kotów, wolę psy :P.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Psy też uwielbiam, ale chyba mogłabym tak powiedzieć o każdym zwierzaku.

      Usuń
  6. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 165 Countries and 8790 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    Hello! Po wizycie na swoim blogu, zapraszam do nas dolaczyc w "Blogspot Miedzynarodowego Spisu"
    Do tego jest bardzo proste, wystarczy postepowac zgodnie z naszym blogu, wpisz swój kraj, adres URL bloga, a bedziesz automatycznie zintegrowac sie z listy Country.
    Mamy szczescie byc na platformie Blogspot, który oferuje mozliwosc wypowiedzenia sie na swiat, aby podzielic sie z nami rózne pasje, moda, obrazy, grafiki, zdjecia, wiersze wiec beda w stanie znalezc w innych krajach ludzie o podobnych pasje.
    Mysle, ze ta wspólnota moze równiez Cie zainteresowac.
    Milego dni z nadzieja, ze mozna sledzic nasz blog "Directory".
    Po zatwierdzeniu do nas dolaczyc, otrzymasz odznake
    Pozdrawiam
    Chris
    Aby dowiedziec sie, kliknij na ponizszy link:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. kociak świetny!

    nie nie zmarzłam, bo odbywałam podróż na zewnątrz jedynie do auta i z auta ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, kociak :-)))

    Możesz zagłosować tutaj
    http://klubkotajasna8.blogspot.com/2013/02/gosujemy-konkurs-luty-2013.html

    Wybierz zdjęcie , zapamiętaj numer …
    Sonda na samym dole wpisu …
    Zagłosuj …
    Dziękuję bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój kocur ma niesamowite oczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. przeraziłaś mnie tym Kosowem ;d Kosowianie...
    kota masz świetnego i zresztą zegarek i sweterek też ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. sama masz fajne kocie oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny ten motyw koci !! ;)
    Kolczyki są cudowne!:)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny kot i świetny zegarek:)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego (z małym poślizgiem)! Ja też mojej Kici zrobiłam Dzień Kota :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam kotki :) a ten zegarek cudo, zrobię sobie chyba prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam śledzić ich na fb bo co jakiś czas robią promocje i można mieć np przesyłkę gratis :)

      Usuń
  16. Hehe , a ja już myślałam, że na serio obchodzisz Światowy Dzień Kota :P
    Śliczny ten kociak :D Kolczyki i zegarek również :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. zegarek jest uroczy :)

    Zapraszamy na KONKURS: http://oczynamode.blogspot.com/2013/02/konkurs-giveaway-firmoocom.html Wygraj dowolną parę okularów z Firmoo.com (z darmową dostawą).

    OdpowiedzUsuń
  18. ahh, jaku uroczy kot :D

    obserwujemy ?
    http://myesscape.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale kocur:)!

    Pozdrawiam,
    Mila

    OdpowiedzUsuń
  20. boski zegarek,piekny kociak <3 uwielbiam koty!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze, każdy z nich jest dla mnie bardzo ważny! Doceniam Wasze słowa uznania, opinie jak również krytykę. Staram się wszystko czytać i w miarę możliwości odpowiadać. Proszę jednak o kulturę słowa - wszystko można wyrazić za pomocą różnych słów. Wszystkie wulgaryzmy będę usuwane!