Przekierowanie na http://girlhascat.pl/

wtorek, 11 grudnia 2012

photograph small boy

Coś ostatnio nie mam weny na pozowanie. Chyba za dużo naoglądałam się blogów gdzie dziewczyny pokazują się w płaszczach, kominach, ciepłych czakach i emu... Ja poruszam się po mieście w podobnym zestawie, a mam dziwne przeświadczenie, że nie chcę, aby mój blog był taki jak inne, a właściwie stylizacje takie jak wszędzie  Ponieważ internet jest przepełniony zimowymi zestawami wrzucam zdjęcia z mojej ostatniej sesji, gdzie to znów ja byłam fotografem. 

Dziś przedstawiam wam dwu letniego Jurka (mojego siostrzeńca) który chyba nie zauważył, że robię mu zdjęcia tylko bawił się balonami i piłkami (nie zawsze przodem do mnie). 




9 komentarzy:

  1. 2 zdjęcie na dole ! <3
    Jaki słodki i zabawny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. JEGO MINA NA 3 ZDJĘCIU JEST NAPRAWDĘ PRZESŁODKA <3

    OdpowiedzUsuń
  3. KONKURS! Serdecznie zapraszam Cię na konkurs z okazji ROKU mojego bloga. Do wygrania paletka SEPHORA i CHARMSY.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, jeśli jesteś zainteresowana własnymi zarobkami bez wychodzenia z domu(kto by nie był!), wejdź koniecznie na mojego bloga. Znajdziesz tam odpowiedź na wszystkie pytania. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowicie uroczego masz siostrzeńca

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę takie zdjęcia na takim blogu :) Jestem mile zaskoczona, bo efekt jest bardzo profesjonalny! Chłopczyk na zdjęciach jest również bardzo uroczy <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze, każdy z nich jest dla mnie bardzo ważny! Doceniam Wasze słowa uznania, opinie jak również krytykę. Staram się wszystko czytać i w miarę możliwości odpowiadać. Proszę jednak o kulturę słowa - wszystko można wyrazić za pomocą różnych słów. Wszystkie wulgaryzmy będę usuwane!