Przekierowanie na http://girlhascat.pl/

poniedziałek, 17 lutego 2014

the end

W moim życiu nastąpiło ostatnio tyle zmian, że nie umiem ich wszystkich zliczyć. Część z nich była w 100% planowana, ale inne jak kostki domina zaczęły się przewracać i napierać na kolejne zupełnie ode mnie niezależnie. Cieszę się z nich wszystkich, albo przynajmniej staram się widzieć w nich coś dobrego...

Szczerzę przyznaję, że myślałam o opuszczeniu bloga. W zamyśle miał być to blog głównie szafiarski, a mi ze względu na nadmiar obowiązków, krótkie dni brakuje czasu na robienie zdjęć i prezentowanie nowych zakupów. Poza tym szafarek jest już tak dużo, że jedna mniej nie zrobi najmniejszej różnicy.

Tak, to zdecydowany koniec tego bloga!

A przynajmniej koniec bloga takiego jakiego już znacie i jaki wam się opatrzył. Ale na zgliszczach starego jeszcze nie wiem czy pod tym samym czy pod nowym adresem :) będę chciała Wam zaprezentować coś nowego. Nie wiem czy wam się to spodoba, ale liczę na to, że skoro skłonni byliście/byłyście sprawdzać co u mnie, przez ostatnie kilka miesięcy, kiedy nic się tu nie działo to równie chętnie zobaczycie czym jest to coś nowego :)

Ale za nim nowy blog postanie to bardzo bym chciała usłyszeć Wasze opinie. Co w blogowaniu jest najfajniejsze, czy wolicie gdy ktoś trzymać się jednego/dwóch wątków w blogu np DIY, szydełkowanie, pokazywanie własnych ubrań itp czy może wolicie gdy blog pokazuje masę rzeczy od gotowania przez wystrój wnętrz, modę aż do inspiracji? Wolicie fotografie + tekst, same fotografie a może najlepiej ogląda się filmy i dobrze gdy blog połączony jest z vlogiem?
Myślę nad wyrzuceniem wszystkich starych postów, co Wy na to? Może według Was któryś z nich powinien zostać przeniesiony albo powielony w nowej wersji? A może pokazałam na blogu coś co Was zainspirowało i szkoda by było to zaprzepaścić?
Mam masę pomysłów i lekki mętlik w głowie, a ponieważ ten blog nie jest tylko dla mnie, ale i dla Was to Wasze opinie będą bardzo pomocne! Super byłoby mieć tu na dole wszystkie Wasze sugestie :) 

4 komentarze:

  1. Bardzo się cieszą, że wróciłaś! Nie rezygnuj z blogowania, w sieci jest zdecydowanie za mało fajnych i pozytywnych ludzi, dlatego twój brak byłby wielką stratą.
    Moim zdaniem powinnaś publikować to co lubisz, nie pod publikę czy czyjeś preferencje. To jest twoje miejsce i to ty powinnaś jej definiować, nieważne ilu ludzi to przyciągnie, ważne jakich:)) I nie kasuj poprzedniej treści, fajnie się do niej wraca, sama też kiedyś będziesz chciała powspominać:)
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutnie odradzam kasowanie poprzednich postów. Niszczenie czegoś w co włożyło się swój czas i pracę to zbrodnia. Po pierwsze ktoś może zainspirować się Twoimi starymi postami, a po drugie (moim zdaniem) można zacząć bloga od nowa nie usuwając starych treści dokładnie tak samo jak w życiu - to że planujemy jakieś zmiany nie oznacza, że w ciągu tygodnia zmieniamy zawartość szafy, kolor włosów i przeprowadzamy się do innego miasta, stare posty są częścią blogera i pozwalają zobaczyć jak jego osoba ewoluowała.
    A co do zawartości to ja lubię blogi o spójnej tematyce, dzięki temu wiem, że wchodząc do kogoś zawsze umieszcza to co mnie interesuje. Oczywiści nie jestem zdania, że nie można od czasu do czasu wrzucić posta czymś odbiegającym od głównego nurtu. Zawsze możesz też sprawdzić jakie posty będą cieszyć się największą popularnością.
    Wrzucaj co Ci ten mętlik w głowie przyniesie - blog jest przede wszystkim dla Ciebie - wiadomo, że każdy chce być odwiedzany i mieć komentarze, ale jeżeli zaczniesz pisać o czymś co bardziej interesuje czytelników niż Ciebie to nie będziesz miała z tego żadnej frajdy :/ A blog ma być Twoim miejscem gdzie masz się czuć dobrze (dlatego jestem zwolenniczką usuwania komentarzy obraźliwych i poniżej jakiegokolwiek poziomu) :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie wiosną tj. zapewne w kwietniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda odcinać się od przeszłości, myślę, że nie warto wyrzucać tego, co było. A co do tematyki - ja lubię różnorodność. Dla mnie może być wszystko. Co tylko Tobie się podoba i co uważasz za warte pokazania.
    Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie tez sie bardzo zmienilo i jeszcze duzo sie zmieni! Zapraszam do siebie. Byloby mi bardzo miło gdybys poklikala w linki pod zdjęciami. Bardzo mi na tym zależy. patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze, każdy z nich jest dla mnie bardzo ważny! Doceniam Wasze słowa uznania, opinie jak również krytykę. Staram się wszystko czytać i w miarę możliwości odpowiadać. Proszę jednak o kulturę słowa - wszystko można wyrazić za pomocą różnych słów. Wszystkie wulgaryzmy będę usuwane!